fbpx

e-mailmarketing

Met ConvertKit kan je (potentiële) klanten opwarmen en genereren. Door e-mailadressen te verzamelen via lead magnets en formulieren kan je op een nauwere manier een vertrouwensband opbouwen met jouw (potentiële) klant. Door middel van automatische
processen boek je veel tijdswinst.

Je kan al starten met de gratis versie van ConvertKit. Als je wil automatiseren, dien je de betalende versie aan te schaffen.

Website van de tool: www.convertkit.com

Met MailerLite kan je (potentiële) klanten opwarmen en genereren. Door e-mailadressen te verzamelen via lead magnets kan je op een nauwere manier een vertrouwensband opbouwen
met jouw (potentiêle) klant. Door middel van automatische processen boek je veel tijdswinst. Bij MailerLite kan je al starten met een gratis versie tot 1000 subscribers, zelfs als
je wil automatiseren. Het wordt pas een betalend abonnement wanneer je bv. de 1000 actieve subscribers overschrijdt.

Website van de tool: www.mailerlite.com

Met MailBlue kan je (potentiële) klanten opwarmen en genereren. Door e-mailadressen te verzamelen via lead magnets kan je op een nauwere manier een vertrouwensband opbouwen
met jouw (potentiële) klant. Door middel van automatische processen boek je daarbij ook veel tijdswinst. Wil je ook aan de slag gaan met SMS-marketing? Dan ben je op de juiste plek. Mailblue geeft de mogelijkheid om naast het verzenden van mails, ook SMS’en te verzenden naar (potentiële) klanten.

Website van de tool: www.mailblue.nl

Zet de theorie om in de praktijk & ga aan de slag met de stap-voor-stap tutorial video's van Tool Tank 👇